איתן תכנון אינסטלציה

להצעת מחיר: שלחו הודעת וואטסאפ 050-6623377  |  09-7450844  |  eitan@receptor.co.il  |  חפשו אותנו גם ב- TIKTOK

בדיקות ואישורי מז"ח (מונע זרימה חוזרת) ואישור חיטוי צנרת מים מורשה משרד הבריאות

רישיון WC861 BP4168

תוכניות עבודה
תוכניות עבודה

צנרת דלוחין וביוב

 

הצינורות הנפוצים הקיימים בשוק:

חץ צינורות פלסטיים (לשימוש פנימי וחיצוני בדרגות ואיכויות שונות).

חץ צינורות פלסטיים משופרים (כמו GEBERIT )

 

הקפידו על:

התאמת סוג הצינור לתנאי וסביבת פעולתו על פי התקן (בעת אספקה על ידי סוכן או קבלן, עמדו על פירוט מוגדר בכתב
בתעודת המשלוח והחשבונית).
חיבור טוב על ידי אביזר מותאם בין צנרת חדשה מסוג אחד לצנרת מסוג אחר שקדמה לה. במידת האפשר, אם לא מדובר בצנרת מרכזית של בית משותף, השתדלו לפרק את הקווים לכל אורכם כדי ליצור המשכיות אחת ללא חיבור כלאיים
ההוצאה והטרחה המוגדלים, קטנים מהנזק האפשרי שתחסכו מעצמכם!


צנרת "גבריט"

צנרת מעולה לפינוי מי דלוחין ושופכין מתוצרת "גבריט" שוויץ (מיוצגת בארץ באופן בלעדי על ידי "אלקטרה" וקיימת צנרת דומה המיוצגת בארץ ע"י חברת "COMBE").
יתרונות צנרת זו מתבטאים בשיטת החיבור (אוטמים חשמליים על ידי אלקטרודות הקיימות בסיומות קטעי הצנרת), המבטיחה אטימות מלאה; פניה החלקים של הצנרת, המאפשרים זרימה טובה עם מקדם חיכוך מינימלי, מאפשרים להקטין שיפועים ולהימנע מהצורך במחסומי רצפה המכערים רצפות רבות בחדרי שירותים. הצנרת עשויה מפוליאתילן קשיח שעבר תהליכים מיוחדים ("הרפיה" - בשפה המקצועית). החוזק המכני של הצנרת - גבוה. היא עמידה בלחצים, בטמפרטורה של עד C100, בפני קרינת UV ובפני השפעות כימיות.

 

בין היתר נדרש כי:

חץ ההתקנה תיבדק על ידי מעבדה מאושרת (מכון התקנים או כל מי שהוסמך על ידי הממונה על התקינה).

חץ הוראות היצרן יכללו פרטי ייעוד, אופן ביצוע החיבורים, התנהגות הצנרת בתנאי שינוי טמפרטורה, אופן הנחה במבנים שונים והתחייבותו של היצרן לסיוע טכני והדרכה מקצועית למזמין. יתרונה של צנרת זו, שניתן להכינה כמערכת מושלמת בתנאים מתועשים ולהובילה לאתר כמערכת טרומית מוכנה אם רק תנאי ההרכבה מאפשרים זאת. ולא - יש להשלים ולהלחים חיבורים באתר, בעזרת הציוד המתאים הקיים ברשות המתקינים המוסמכים.
 

חץ חשוב שהמחברים בין הקטעים יהיו מחברים שקועים מקוריים המאפשרים התפשטות. ל- GEBERIT יש צינור מסוג SILENT יתרונן בבידוד האקוסטי להגנה מפני רעשי זרימת השופכין. החומרים והאביזרים המקוריים ייחודיים ליצרן זה ומונעים תופעות השכיחות לצערנו בצנרת שופכין בבתים משותפים.


|  כל הזכויות שמורות לאיתן תכנון אינסטלציה   |   נייד: 050-6623377   |   טלפון: 09-7450844   |  דוא”ל: eitan@receptor.co.il  |  חפשו אותנו גם ב- TIKTOK

מספר כניסות לאתר: 47746
הפעל נגישות

בניית אתרים